Byte av email – Arrangör

Ändring av email/epost måste göras på tre ställen, ditt konto, arrangör, marknad och personer. Ditt konto behöver uppdateras för att du skall kunna logga in med din nya adress, de andra för kontaktinformation och bokningar.

Gör så här:

  1. Logga in
Ändra din Arrangör:
  1. Tryck på ”Admin” i huvudmenyn
  2. Välj ”Arrangörer ” (länk->)
  3. Tryck på symbolen som föreställer en penna till höger i tabellen
  4. I formuläret som visas trycker du på ”Kontaktuppgifter”. Mata in din nya epostadress
  5. Tryck på spara längst ned på sidan.
Ändra din Marknad:
  1. Tryck på ”Admin” i huvudmenyn
  2. Välj ”Marknader ” (länk->)
  3. Tryck på symbolen som föreställer en penna till höger i tabellen
  4. I formuläret som visas trycker du på ”Kontaktuppgifter”. Mata in din nya epostadress
  5. Tryck på spara längst ned på sidan.
Ändra din Person (om du skapat någon):
  1. Tryck på ”Admin” i huvudmenyn
  2. Välj ”Personer ” (länk->)
  3. Tryck på symbolen som föreställer en penna till höger i tabellen
  4. I formuläret som visas matar du in din nya epostadress.
  5. Tryck på spara längst ned på sidan.
Ändra ditt konto:
  1. Tryck på ”Admin” i huvudmenyn
  2. Välj ”Kontoinställningar”  (länk->) näst längst ned i menyn. Där kan du ändra din epostadress som tillhör ditt konto.
  3. Tryck på spara längst ned på sidan
  4. Nästa gång du loggar in använder du din nya epostadress.

Hitta liknande artiklar

email, konto